Белослава Хинова, българската красавица, която само на 17-години вече е част от едни от най-престижните модни дефилета в света, отново показа класа в Париж. В края на декември тя бе част от дефилето на Chanel в Grand Palais. Сцената в парижкия дворец се преобрази в дома на самата Коко Шанел. Показаната там колекция бе реверанс към първото шоу Chanel Métiers d'art, което се проведе през 2002 г. Да се насладят на грандиозния спектакъл дойдоха всички музи и дългогодишни приятели на марката - Пенелопе Крус, Кристен Стюарт, Лили-Роуз Деп и Ванеса Паради. Всичките облечени в Chanel. Шоуто се проведе на знаково за марката място – на

легендарната улица „Paris-31 rue Cambon“

мястото, където Коко Шанел за първи път отваря магазин през 1910 г. и където създава модната си империя, включваща шест сгради от 18-ти век с легендарните на поколения салони за висша мода. [su_image_carousel source="media: 100908,100907,100906,100905,100904,100903,100902,100901,100900,100899" crop="none" align="center" autoplay="0"] Креативният директор на легендарната модна къща - Виржини Виар, бе пресъздала в Grand Palais апартамента на Коко с всички подробности: от кристалните лампи и злато до прочутото огледално стълбище (покрай което моделите й някога са дефилирали и откъдето самата Шанел е наблюдавала реакцията на клиентите си). Що се отнася до колекцията - Виар я описа като „смес от Карл и Шанел“. В нея имаше и позлатените снопчета пшеница, които Шанел е пазила за късмет, избродирани върху тънки черни жилетки от тюл, носени върху тесни черни панталони от креп. Те бяха и върху късите вечерни рокли, допълнени с нанизи прели. Традиционно, колекциите Metiers d'Art демонстрират невероятното майсторство на

професионалистите от модната индустрия

бродерачките, майсторите на пера и изкуствени цветя, занаятчиите и производителите на обувки, припомня woman.bg. Виар, който от десетилетия ръководи Chanel по времето на Лагерфелд, добре разбира значението на тези ателиета. Внимание приковават костюмите от туид с подгъви, които изглеждат като ресни, но всъщност са пера, болерото с апликации под формата на култовите камелии на Шанел. Виар използва уменията на майсторите в ателиетата, които декорират по божествен начин дрехите – подход, напомнящ творчеството на Лагерфелд, но в същото време дизайнерката показва образи с характерния за самата Габриел Шанел дух на непринуденост, свобода и простота. Фокусът е поставен върху вечните и удобни за жените дрехи.