сн. YouTube
Новото видео "Джентълмен" на южнокорееца Псай вече надмина 100 млн. посещения в YouTube и отбеляза пореден рекорд за автора му в световния сайт за обмяна на музика, след като беше пуснато в интернет преди седмица. Предишният рекорд за достигане 100-те милиона беше на Сюзан Бойл от британското телевизионно шоу "Х фактор", но тя набра това число за цели 10 дни през 2009 г., а Псай отбеляза 104,5 млн. влизания само за 4.
Новото видео на южнокорейския рапър подобри всички рекорди на сайта за видеосподеляне още в деня на пускането си онлайн. Дългоочакваното продължение на "Ганнам стайл" беше качено в 12 часа по Гринуич на 20 април, като в първите 24 часа то събра близо 20 милиона гледания, побеждавайки предишния рекорд за брой гледания за един ден от 8 милиона, поставен от песента на идола на тийнейджърките Джъстин Бийбър "Boyfriend" през май 2012 г.
"51 милиона гледания за 40 часа!! Боже мой!!!", каза тогава развълнуваният Сай в "Туитър". Във видеото южнокореецът е със запазената си марка - слънчеви очила, и танцува на различни места във и около Сеул, включително в магазин за дрехи, ресторант, басейн и библиотека и се държи отвратително с млади госпожици. През миналата година Сай покори света със своя уникален танц, пресъздаващ езда на въображаем кон. Видеото се превърна в най-гледаното за всички времена в YouTube със сатирата си, пресъздаваща живота в лъскавия квартал на южнокорейската столица. Оценките за текста на песента на "Джентълмен" са смесени, но танцът на Псай отново е хит.
За допълнителната реклама на видеото помогна и решението на няколко южнокорейски телевизии да не го излъчват. Причината - в него се злоупотребявало с обществена собственост. Въпреки това авторите на клипа обявиха, че няма да го променят и той остава в първоначалния си вариант. Този път световните музикални телевизии и радиостанции не чакаха специална подкана, за да завъртят песен, която не е на английски, а пуснаха "Джентълмен" още в деня на премиерата й. Псай прави и друг рекорд - той е първият изпълнител, който след голям свой неанглоезичен хит не се подхлъзва по продуцентските съвети да започне да записва на английски и решава да продължи да прави музика на корейски.